viernes, 25 de noviembre de 2011

That look you give that guy - Eels

Aquí tenemos otra canción de Eels que habla de algo que a más de uno le sonará. Os pongo aquí la letra y al final del todo el vídeo, que no tiene desperdicio. Por cierto, estrenamos página en Facebook, búsquennos y digan que les gustamos!


THAT LOOK YOU GIVE THAT GUY - EELS

I never thought that I could be so bold,
to even say these thoughts aloud.
I see you with your man, your eyes just shine,
while he stands tall and walking proud.

That look you give that guy, I wanna see...
Looking right at me.
If I could be that guy, instead of me...
I'd never let you down.

It always seems like you're going somewhere,
better than you've been before.
Well I go to sleep, and I dream all night,
of you knocking on my door.

That look you give that guy, I wanna see...
Looking right at me.
If I could be that guy, instead of me...
I'd be all I can be. I'd be all I can be.

I'm nothing like what I'd like to be
I'm nothing much i know it's true
I lack the style and the pedigree
And my chances are so few

That look you give that guy, I wanna see...
Looking right at me.
If I could be that guy, instead of me...
I'd give you all I got.

I never thought that I could be so bold,
to even say these thoughts aloud.
But if let's say, it won't work out.
You know where I can be found.

That look you give that guy, I wanna see...
Looking right at me.
If I could be that guy, instead of me...
I'd never let you down. I'd never let you down.



3 comentarios:

Sori dijo...

Gran tema, gran grupo :)
Como tantas otras cosas de tu blog, love it. Pero ya sabes que a mi lo que me vuelve loca es destripar ideologías, meterme con todo cristo (nunca mejor dicho) y reirme a carcajadas con perlas como:

"Doña Esperanza se ha visto implicada en varios accidentes, enfermedades y situaciones que han puesto en riesgo su vida, como un accidente de helicóptero, un cáncer o un atentado terrorista, pero se ha aferrado a la vida para poder seguir jodiéndonos a los demás."

Sigo leyéndote, my friend.
X

Loscercarlos dijo...

Ahí me la jugué, la verdad... no sabía si me estaba pasando!

Sandra Gutiérrez dijo...

Pues discrepo respecto al comentario de Soraya. Prefiero posts así, ya sabes cómo soy :)